DLACZEGO POWSTAŁO IRITO?

ZARZĄD

IRITO stworzyły dwie osoby, które poznały się podczas realizacji jednego z największych w Polsce projektów.

 

Obie te osoby wielokrotnie patrzyły jak prężne firmy i ważne związki międzyludzkie rozbijają się o proste problemy komunikacyjne, brak otwartości, brak szczerości czy transparentności. Jak brak pokazywania ludziom że są ważni, brak dbania o ich psychologiczne proste potrzeby i poświęcania im uwagi, czy w końcu brak umiejętności dawania pozytywnego feedbacku gasi ludzki entuzjazm i odbiera zaangażowanie. Jak niszczy nawet najpiękniejsze i najtrwalsze firmy i ludzkie relacje.

 

Obie te osoby od lat zajmowały się rozwijaniem ludzi, prowadziły szkolenia, coachingi i wykładały na uczelniach, mając jednocześnie poczucie, że można zrobić coś lepiej, mądrzej i trwalej.

 

Dlatego zebraliśmy grupę najlepszych w Polsce trenerów i wykładowców i korzystając z całej naszej wspólnej wiedzy, chcemy doceniać to co ważne i dawać przykład swoim działaniem. Dlatego też przygotowujemy materiały, narzędzia i szablony ćwiczeń, żeby skupić się na robieniu tego w co wierzymy, że ma największe znaczenie.

 

Po to powstało IRITO.

Prezes Zarządu IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski

 

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowca zarządzania (ponad 20 tys. godzin wykładowych), a także autor cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. w 2013 pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG S.A. d.s. wdrożenia organizacji projektowej; wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010r został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE, a od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelari Prezezesa Rady Minstrów. Jest certyfikowanym PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, Agile PM oraz praktykiem zarządzania w podejściu Agile. Udzielał się jako członek Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, a także jako członek zarządu Project Management Institute PC i mentor w programach mentorskich tej organizacji. Obecnie prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych i MBA Akademi Leona Koźmińskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Wyższej Szkoły Logistyki.

 
 

V-ce Prezes Zarządu IRITO sp. z o.o.

Katarzyna Gniadek

 

Z wykształcenia jest ekonomistką, absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją Psychologii w Zarządzaniu oraz podyplomowych studiów w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

HR manager od prawie 10 lat poruszający się w obszarach zarządzania, procesów rekrutacyjnych, badania kompetencji, budowy zespołów, szeroko pojętej komunikacji oraz rozwoju osobistego.

 

Tworzyła i optymalizowała działy HR, budowała komunikację wewnętrzną i tworzyła zgrane zespoły, zaczynając od niewielkich firm, poprzez większe organizacje, kończąc na budowie HR w środowisku projektowym w jednym z największych projektów przemysłowych w Polsce (Polimery Police).

Pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą w zakresie rozwoju kompetencji miękkich i managerskich jako trener i coach.

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

IRITO - Instytut Rozwoju  

i Transformacji Organizacji

 

00-640 Warszawa

Ul. Mokotowska 15A/1B

REGON - 146315259

NIP - 7010355547

biuro@irito.pl

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

KONTAKT

Regulamin serwisu www.irito.pl

Polityka prywatności